Az értékesítési vezető feladatairól
2013. Május 27.
1. Tanítsa – taníttassa meg, hogyan kell eladni ás lezárni.
2. Rakassa rendbe az adatbázist.
3. Vezettessen statisztikákat.
4. Kvótázza be az eladási lépéseket.
5. Gondoskodjon a kipostázásokról, és telefonokról, és a találkozókról.
6. Cseréljen le mindenkit, aki nem hozza a kvótákat.
Az ügyvezető, vagy a kereskedelmi igazgató értékesítési feladatai a következők lehetnek:
1. Eladási utak, bevált módok fenntartása.
2. Szöveg modulok kialakítása.
3. Konkurencia kezelés.
4. Új utak próbaszerű keresése.
Eladási utak, bevált módok fenntartása:
Sok cég ér el szép sikereket azáltal, hogy konkrét eladási csatornákat működtet. Valamennyi ilyen dolgot rögzíteni kell, és folyamatosan végrehajtani. Például a VIP külföldi partnereket meghívni egy disznóvágásra, amin csak az értékesítők, a partner menedzsmentje, feleségeik, és a cégünk vezetői vannak ott. Ha ez bevált, akkor minden évben szervezni kell. Vagy egy szórólap nagyon jól működött tíz éve, azóta nem használtuk. Megkeressük újra, és újsághirdetésben, és szórólapban is elkészítjük, és még mindig bevételt hoz.
Szövegmodulok kialakítása:
Vezetői döntés kell, hogy legyen, és vezetői engedélyhez kötött, hogy az értékesítők, ügyfélszolgálati munkatársak hogyan és mit mondhatnak a termékekről, szolgáltatásokról, különben nem fog működni a céges stratégia. Oda lesz a pozicionálásunk, és kidobhatjuk a felméréseink eredményét is. Az értékesítés nem mehet gondolomformán. Majdnem olyan szigorúan kell kezelni, mint ahogy filmek készítésénél a forgatókönyvet. Sok értékesítő okozta már cégének vesztét azáltal, hogy belekezdett egy marketing hadjáratba, amivel átpozícionálta a céget, és senki nem jött rá arra, hogy miért maradtak el az eladások, aztán a vevők.
Konkurencia kezelés:
Kezdetben volt időnk figyelni a konkurenciát, és talán egy lépéssel előrébb járni, mint ők. Aztán nagyobb lett a cégünk, és lehet, hogy már nem volt időnk kiállításokra járni, itthon és külföldön. Nem jelöltünk ki egy munkatársat arra, hogy ezt napi szinten végezze, lehet részidőben is. Ha a konkurencia kitalál egy kampányt, akkor nekünk lehet, hogy változnunk kell. Lehet, hogy a kampánya végrehajtása során fény derül egy gyenge pontjára, és ezt egyből ki lehetne használni. Lehet, hogy egy lépés előre jelzi, hogy egy termékcsoportunkról le kell mondanunk. Ha nem rendelkezünk információval még ideje korán, akkor nagy meglepetések érhetnek minket.
Új utak próbaszerű keresése:
Ez bizony vezetői feladat. Cégünknek nem engedhetjük meg, hogy kísérleti labor legyen. Sok esetben tapasztaltam, hogy egy értékesítő, amikor már évről évre a legjobb volt a csapatban, elkezd kísérletezni, csak mert unatkozik. A szokásos tevékenységeit pedig nem végzi. Vagy az ügyvezető állítja át a céget valami egy új rögeszmére, a remélt profit reményében, és a cég több hónapig nem keres pénzt, mert a rutin dolgokból semmit nem tettek meg, és az ügyfeleket elhanyagolták. Ezért a vezető felügyelete alatt kell létrehozni egy különálló teamet, amely a kísérletezést végzi, a cég maradéka pedig a szokásos dolgokat teszi. Kicsi cégnél a kísérletező team az ügyvezető egy személyben. Neki ilyenkor külön csak erre kijelölt időpontokat kell meghatároznia. Nem lesz folyamatos fejlődés, ha nem tesznek erőfeszítést, hogy új eladási utakat, termékeket, szolgáltatásokat találjanak ki.
Szakértői jelentések a cégtulajdonosnak
- A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
- Az új Földtörvény hatásai az agráriumban
- KSH: májusban tovább csökkentek az ipari termelői árak
- Növekvő pályán tartja magát az építőipar
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
- A The Riverside Company szerint érdemes befektetni a régióban
- Manpower: a magyar cégek harmada nehezen talál megfelelő munkaerőt, főként szakmunkások, mérnökök hiányoznak
- Bisnode: nővelték bevételüket az internetes kereskedők
- Bisnode: évek óta veszteséges a vendéglátóipar
- Ezer milliárdos beruházási igény az állattenyésztésben
V Pont bemutató:
Napló
Szeged
Irodánknak sokirányú tapasztalata van a vállalkozási és egyéb szervezeti formák könyvelésében. Ezeket alkalmazzuk az aktuális törvényekkel és rendeletekkel kiegészítve. Bővítve a továbbképzéseken kapott friss információkkal. A megszerzett tudást folyamatosan fejlesztjük - ez előírás is - minden évben, több alkalommal. Így szinte minden területet ismerünk: Kft.; Bt.; ev.; egyesület; alapítvány; egyéb intézmény. Szerződést kötünk és számlát adunk, tájékoztatunk, könyvelünk, bért számfejtünk.
Paymaster Bt
Nagynyárád
Tisztelt Érdeklődő! A manapság napról-napra bonyolódó, folyamatosan változó gazdasági szabályozások, előírások és bevallások útvesztőjében Önnek - mint vállalkozónak vagy gazdasági társaság vezetőjének - egyre inkább fontos, hogy megbízható, felelősségteljes könyvelője legyen, aki az Ön munkáját hatékonyan képes segíteni. Áttekinthető, precíz kimutatásokkal, naprakész információkkal igyekszünk segíteni vállalkozóink, gazdasági társaságaink működését, fejlődését. A siker elérése közös érdek.
Szommer Könyvelőiroda Kft.
Nagykanizsa
Könyvelői nívó díjra jelölt könyvelőirodaként:
-Figyelünk cége helyzetének, pénzügyeinek alakulására.
-Nem kell adó-, munkaügyi-, számviteli szakértőnek lennie, mi ezt átvállaljuk.
-Nem "csak" könyveljük a bizonylatokat, hanem a mögötte húzódó eseményt figyeljük, probléma vagy jobb megoldás esetén javasoljuk a módosítást.
-Fontos döntéseihez megkapja a szükséges információkat.
-Felelősséget vállalunk a szolgáltatásainkért