A bevezető termék fontosságáról

2013. Május 22.

Új vevőt meggyőzni nehéz dolog.

A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő). Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.

Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk. Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.

Szerző: Polló László

Vállalati tanácsadó, a Teljesítménybérezés című könyv szerzője, tanácsai, termelékenység javító eljárásai elérhetők a www.lilium.hu oldalon. Közepes méretű cégekben a takarítónőtől a vezérigazgatóig terjedő érdekeltségi rendszereket létesít és vezet be. Tanácsai, eljárásai csodafegyvert adnak a vállalkozó kezébe a vezetés, a termelés- és szolgáltatásszervezés, a tervezés és a kontrolling terén. Kis- és középvállalkozásokra specializált módszertanának alkalmazása tartós versenyképességet biztosít e cégek számára hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

« Vissza a tippekhez

Vállalkozói Szemléletű Könyvelő Irodák Magyarországon

Keresse a V licenccel rendelkező könyvelőket!

V Pont bemutató:

Hajnakopitax Kft logo

Hajnakopitax Kft

Miskolc

Miskolcon!

SAS logo

SAS

Kaposvár

Teszt VPont

Keret-M Kft logo

Keret-M Kft

Budapest III. kerület

Küldetésünk: Megkönnyíteni az emberek hétköznapjait az adózás erdejében.

További vállalkozó szemléletű könyvelő irodák

Hirdetés: cegmenedzseles.hu