A bevezető termék fontosságáról
2013. Május 22.
Új vevőt meggyőzni nehéz dolog.
A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő). Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.
Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk. Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.
Szakértői jelentések a cégtulajdonosnak
- A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
- Az új Földtörvény hatásai az agráriumban
- KSH: májusban tovább csökkentek az ipari termelői árak
- Növekvő pályán tartja magát az építőipar
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
- A The Riverside Company szerint érdemes befektetni a régióban
- Manpower: a magyar cégek harmada nehezen talál megfelelő munkaerőt, főként szakmunkások, mérnökök hiányoznak
- Bisnode: nővelték bevételüket az internetes kereskedők
- Bisnode: évek óta veszteséges a vendéglátóipar
- Ezer milliárdos beruházási igény az állattenyésztésben
V Pont bemutató:
Balance Universal
Budapest XIII. kerület
A Balance Universal összeszokott csapata a könyvelésen és bérszámfejtésen túl teljeskörű tanácsadás szolgáltatást (adótervezés, cégalapítás előtti tanácsadás, üzleti és marketing tanácsadás) nyújt partnereinek. Mind középvállalkozások, mind a mikro- és kisvállalkozások terén szereztünk szakmai tapasztalatot a cégbejegyzéstől a végelszámolásig. Sokrétű adóellenőrzési gyakorlattal rendelkezünk. Az általunk könyvelt időszakra és felelősségünkre adóhatósági megállapítás nem történt .