A bevezető termék fontosságáról
2013. Május 22.
Új vevőt meggyőzni nehéz dolog.
A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő). Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.
Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk. Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.
Szakértői jelentések a cégtulajdonosnak
- A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
- Az új Földtörvény hatásai az agráriumban
- KSH: májusban tovább csökkentek az ipari termelői árak
- Növekvő pályán tartja magát az építőipar
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
- A The Riverside Company szerint érdemes befektetni a régióban
- Manpower: a magyar cégek harmada nehezen talál megfelelő munkaerőt, főként szakmunkások, mérnökök hiányoznak
- Bisnode: nővelték bevételüket az internetes kereskedők
- Bisnode: évek óta veszteséges a vendéglátóipar
- Ezer milliárdos beruházási igény az állattenyésztésben
V Pont bemutató:
FORRÁS Investment Kft.
Miskolc
Vállalkozói szemléletű könyvelés, adótanácsadás, bérszámfejtés, gazdasági tanácsadás, hatóságok előtti képviselet, vagyonértékelés, értékbecslés, befektetési tanácsadás.
Softholding Audit Könyvelő és Adótanácsadó Kft
Budapest XVI. kerület
Miért minket válasszon?
Magas szintű szakmai tudás, gyors és precíz munka, felelősség vállalás tevékenységünkre és szolgáltatásunkra.