A bevezető termék fontosságáról

2013. Május 22.

Új vevőt meggyőzni nehéz dolog.

A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő). Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.

Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk. Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.

Szerző: Polló László

Vállalati tanácsadó, a Teljesítménybérezés című könyv szerzője, tanácsai, termelékenység javító eljárásai elérhetők a www.lilium.hu oldalon. Közepes méretű cégekben a takarítónőtől a vezérigazgatóig terjedő érdekeltségi rendszereket létesít és vezet be. Tanácsai, eljárásai csodafegyvert adnak a vállalkozó kezébe a vezetés, a termelés- és szolgáltatásszervezés, a tervezés és a kontrolling terén. Kis- és középvállalkozásokra specializált módszertanának alkalmazása tartós versenyképességet biztosít e cégek számára hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

« Vissza a tippekhez

Vállalkozói Szemléletű Könyvelő Irodák Magyarországon

Keresse a V licenccel rendelkező könyvelőket!

V Pont bemutató:

SAS logo

SAS

Kaposvár

Teszt VPont

Füredi Péter logo

Füredi Péter

Budapest XVIII. kerület

Füredi Péter, mérlegképes könyvelő vagyok. Egyéni vállalkozóként 20 éves tapasztalattal rendelkezem, kis és középvállalkozások, egyéni vállalkozások könyvvitelével, illetve bérszámfejtési teendőivel kapcsolatban.

Amennyiben szükséges rendelkezem könyvvizsgálói, adószakértői és ügyvédi háttérrel.

Lindmayer Nóra logo

Lindmayer Nóra

Érd

Preciz, pontos munkavégzés a szakma nagy szeretetével !

További vállalkozó szemléletű könyvelő irodák

Hirdetés: cegmenedzseles.hu