Minden panasz ajándék

2013. Május 15.

Hiszen rámutat arra, hogy valamit

  • még nem szerveztünk meg elég jól,
  • még nem tanultunk be elég jól vagy
  • nem a megfelelő ember ül az adott helyen.

A panaszok kezelése kezdetben az ügyvezető dolga szokott lenni, de ahogy növekszik a cég, jobb ezt legalábbis megosztani. A panaszt meg kell becsülni, hiszen a legtöbb vevő némán továbbáll, csak minden tizedik kezd el panaszkodni arról, hogy nem azt kapja, amire számított, amit sugalltunk, mondtunk vagy hirdettünk neki, illetve amit elvárt volna tőlünk. Ne feledjük, hogy nemcsak a külső (vevőktől, alvállalkozóktól stb.) érkező panaszokat, hanem a belső, a munkatársaktól érkező panaszokat is kezelni kell!

Szerző: Polló László

Vállalati tanácsadó, a Teljesítménybérezés című könyv szerzője, tanácsai, termelékenység javító eljárásai elérhetők a www.lilium.hu oldalon. Közepes méretű cégekben a takarítónőtől a vezérigazgatóig terjedő érdekeltségi rendszereket létesít és vezet be. Tanácsai, eljárásai csodafegyvert adnak a vállalkozó kezébe a vezetés, a termelés- és szolgáltatásszervezés, a tervezés és a kontrolling terén. Kis- és középvállalkozásokra specializált módszertanának alkalmazása tartós versenyképességet biztosít e cégek számára hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

« Vissza a tippekhez

Vállalkozói Szemléletű Könyvelő Irodák Magyarországon

Keresse a V licenccel rendelkező könyvelőket!

V Pont bemutató:

Torma Andrea E.V. logo

Torma Andrea E.V.

Kiskunhalas

Könyvelés

SHS KFT logo

SHS KFT

Mágocs

Az SHS KFT 29 éves. Két irodában Pécsett és Mágocson 30 fővel, több, mint 400 ügyféllel foglalkozunk. Tanácsot adunk, adómegtakarításra javaslatot teszünk. Heti 3 rövid körlevéllel folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket. Beszélünk nyelveket (angol, német)

Kis Ágnes logo

Kis Ágnes

Békéscsaba

Megbízható, felkészült könyvelő a legjobb befektetés!

További vállalkozó szemléletű könyvelő irodák

Hirdetés: Nyaraljon a spanyol tengerparton