Ki lássa el a kontrolling, tervezési és szervezés feladatokat?

2013. Május 02.

A személyügyi, kontrolling, tervezési és szervezési, képzési feladatok sok kkv-ben nem is jelennek meg külön szervezeti részlegként, mert főleg az ügyvezető látja el szabad idejében ezeket a feladatokat. Meggyőződésem, hogy ez hiba.

Indoklásom lényege, hogy az ügyvezetőnek soha nincsen elég ideje erre. Ideje mindenkinek arra van, amire időt szakít, így akár lehetne is erre ideje, de az élet nem ilyen egyszerű. A napi termelési, értékesítési gondok, a később tárgyalandó külső hatások (pl. jogi fenyegetések) mindig fontosabbnak tűnnek, mint az itt felsorolt teendőkkel foglalkozni.

Szoktam mondogatni, hogy a kevésbé lényeges dolgokat arról lehet felismerni, hogy sürgősnek, halaszthatatlannak maszkírozzák magukat.

Az igazán fontos dolgok meg csak csöndben várnak a háttérben. Néha évekig – vagy amíg ezek kidolgozatlansága miatt tönkre nem megy a cég.

Szerző: Polló László

Vállalati tanácsadó, a Teljesítménybérezés című könyv szerzője, tanácsai, termelékenység javító eljárásai elérhetők a www.lilium.hu oldalon. Közepes méretű cégekben a takarítónőtől a vezérigazgatóig terjedő érdekeltségi rendszereket létesít és vezet be. Tanácsai, eljárásai csodafegyvert adnak a vállalkozó kezébe a vezetés, a termelés- és szolgáltatásszervezés, a tervezés és a kontrolling terén. Kis- és középvállalkozásokra specializált módszertanának alkalmazása tartós versenyképességet biztosít e cégek számára hazai és nemzetközi szinten egyaránt.

« Vissza a tippekhez

Vállalkozói Szemléletű Könyvelő Irodák Magyarországon

Keresse a V licenccel rendelkező könyvelőket!

V Pont bemutató:

Kalkulus 98 Kft. logo

Kalkulus 98 Kft.

Budapest XXI. kerület

Kalkulus 98 Kft 1998 óta működő könyvelő iroda célkitűzése,: partnereinek színvonalas kiszolgálása, gazdálkodásuk eredményességének segítése és ezzel elégedettségük elérése a vállalkozások létrejöttétől a megszűnésig

Tax Consulting Bt. logo

Tax Consulting Bt.

Budapest III. kerület

A Könyvelő Iroda fontosnak tartja a vállalkozás küldetésének elősegítését, hogy szaktudásával és információival segítsen a döntés-előkészítésben. Gondot fordít arra, hogy naprakész szakmai információkkal rendelkezzen, lépést tart a változásokkal, ismeri az alkalmazható adózási, jogi megoldásokat. A könyvelő iroda felhívja a cégvezetés figyelmét a kedvező és takarékos adózási megoldásokra. A könyvelő iroda a szolgáltatásait szakszerűen és gondosan, a jogszabályoknak megfelelően teljesíti.

CSOKMA Kft. Könyvelőiroda logo

CSOKMA Kft. Könyvelőiroda

Nagykanizsa

Cégünk fő profilja a könyvelés és ehhez kapcsolódó szolgáltatásrendszer. Széles körű adózási és számviteli ismeretekkel állunk minden tisztelt Ügyfelünk rendelkezésére. A cél megvalósítása érdekében – ügyvéd, könyvvizsgáló, pályázatíró – partnereink bevonásával komplex szolgáltatást tudunk biztosítani Önnek!

További vállalkozó szemléletű könyvelő irodák

Hirdetés: Egyénivállalkozó