A bevezető termék fontosságáról
2013. Május 22.
Új vevőt meggyőzni nehéz dolog.
A kkv-k gazdasági környezete olyan amelyben sok az eszkimó (=eladó) és kevés a fóka (=vevő). Ezért a legjobb olyan bevezető termékeket is tartani, amelyek a többihez képest nem túl drágák, de már megmutatják, mire is képes a cégünk.
Ezeket akár önköltségi vagy enyhén veszteséges áron is kínálhatjuk, csakhogy új vevőket nyerjünk. Szolgáltatások esetén még tágabb tere nyílik ennek, ott akár egy-két ingyenes ajánlatot is megkockáztathatunk, csak hogy kommunikációba kerüljünk a potenciális vevővel.
Szakértői jelentések a cégtulajdonosnak
- A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
- Az új Földtörvény hatásai az agráriumban
- KSH: májusban tovább csökkentek az ipari termelői árak
- Növekvő pályán tartja magát az építőipar
- Magyarország is építi innovációs ökoszisztémáját
- A The Riverside Company szerint érdemes befektetni a régióban
- Manpower: a magyar cégek harmada nehezen talál megfelelő munkaerőt, főként szakmunkások, mérnökök hiányoznak
- Bisnode: nővelték bevételüket az internetes kereskedők
- Bisnode: évek óta veszteséges a vendéglátóipar
- Ezer milliárdos beruházási igény az állattenyésztésben
V Pont bemutató:
HBP Audit Kft.
Ajka
1994 óta foglalkozom könyveléssel. kezdetben egyéni vállalkozóként dolgoztam, majd 2009-ben megalapítottam cégemet, ami családi vállalkozássá nőtte ki magát.
Kép-Tan Könyvelőiroda
Budapest VI. kerület
Célunk, hogy ügyfeleink adminisztrációjának lehető legnagyobb részét elvégezve segítsük céljai elérésében, így a lehető legtöbb idejük marad saját szakmájuk művelésére. Nálunk a munka nem "futószalag"-szerű, hanem maximális figyelemmel, nem mellékesen a lehető legnagyobb körültekintéssel, probléma-megoldó készséggel fordulunk ügyfelünk felé.